ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ И ИЗИСКВАНИЯ
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ:
Преди да прочетете общите гаранционни условия по-долу трябва да ви споделим, че вие също сте важен фактор за успешността на един ремонт, както и неговото задълбочено тестване. Единствено вие можете да ги поставите в реална работна среда, а тя е различна при всеки от вас. Някои от вас са неразделни от своите лаптопи и ги използват в полеви условия, други работят при специфични условия на замърсявания, трети използват лаптопите като настолни машини и т.н. Това означава, че всеки лаптоп има нужда от специфични тестове според вашия специфичен начин на живот. И ето тук идва вашата роля. Не случайно ние казваме на всички наши клиенти и приятели, че тестването на един ремонтиран лаптоп завършва едва в края на гаранционния срок. Чак тогава може да кажем, че сме си свършили работата успешно.
Към вас имаме едно единствено изискване, което със сигурност ще чуете, когато разговаряте с нас: по време на гаранционния срок трябва да ползвате лаптопа с натовареност поне 5-6 часа на ден. Това ще формира поне 150-200 часа тестово време, в което вие ще се убедите, че ние сме свършили добре работата си.
Нашата успеваемост при ремонтите надвишава 90%, но ние тестваме лаптопите в стационарни условия. Най-големият ни общ проблем (и на нас и на вас) са микропукнатините в дънните платки на лаптопите. Няма да крием, че има вероятност по време на ремонта, без да знаем да „затворим” някоя пукнатина и лаптопа да заработи при нас. Ако обаче вие спазвате нашия съвет и работите с лаптопа средно 5-6 часа на ден, тогава тази пукнатина ще се отвори отново до 10-15 дни и няма да бъдете ощетени и няма да имаме конфликти, а и вие ще сте доволни от нашите услуги. Затова се надяваме да се съобразите с нашите изисквания. Ние ги поставяме, за да може да сте доволни вие. Имаме само една молба към вас относно тестовете: По време на вашия тест работете действителната работа, за която го използвате! Т.е. правете това, което правите всеки ден. Ако нямате много време в някои от дните можете да пуснете филм или музика, което е реален тест за един киноман или меломан :)) Не стартирайте за дълъг период от време тежки тестови програми, които са направени за настолни компютри, а не за лаптопи. Ако ги стартирате за дълъг период от време, те могат да повредят вашия лаптоп, дори той да няма абсолютно никакъв проблем. Има много тестове (най-вече 3D и тъй наречените „бърнинг” тестове), които не са направени за лаптопи. Нашата молба е да не ги ползвате на вашите лаптопи. Разбира се ваше право е и ако решите да ги ползвате и лаптопа спре да работи в гаранционния срок, тогава ние ще ви възстановим парите, но крайния резултат ще е, че вие няма да имате лаптоп, а вероятността той да не е имал проблем ще е доста висока.
И накрая няколко думи, защо нашия гаранционен срок е 1 месец... Винаги ни се задава въпроса защо не е по-дълъг и колко изобщо да е дълъг този срок. Ще ви кажем нашите изводи от дългогодишния опит, който имаме. Основния проблем при лаптопите е дефект в дънната платка, поради нейното системно прегряване поради нередовна профилактика, също така неправилна употреба на лаптопа в легло, на крака или на дивана. При всички тези случаи много важна е охладителната система на лаптопите. Затова всички лаптопи, които са преминали успешен ремонт при нас преминават специална корекция на охладителната система. Задължително се почиства и измива цялата охладителна система (особено при потребителите пушачи) и се подменят меките контактни „гуми” с алуминиеви или медни пластини, които не стареят с времето. Но всички трябва да знаем, че охладителната система като цяло старее с всяка изминала година. Производителите преоразмеряват охлаждането с различни проценти от минималния необходим. Ако като нова охладителната система е охлаждала лаптопа дори, когато е била на 30-40% задръстена, то като остарява този процент постепенно намалява с всяка изминала година. Така след определено време лаптопите трябва да се почистват редовно, дори през няколко месеца, за да работят в нормални температурни режими. Ние може да отремонтираме вашия лаптоп, но всичко останало и най-вече охладителната система си остава същата. Виждали сме наши клиенти, които успяват да задръстят на 50-70% охладителната система за по-малко от месец. Това разбира се зависи и от специфичните условия при които се използват лаптопите, но факт е че те са различни и ние не ги познаваме. Ваша е отговорността за теста на машината по време на гаранционния месец ,както и отговорността да имате лаптоп след това. Трябва да обръщате повече внимание на лаптопите с мощен видеоконтролер и които са направили повече от 3-4-5 години. При проявление, което е различно от ежедневното ви съветваме веднага да преустановите работа. Под различно проявление имаме предвид рестартиране на системата, блокиране на лаптопа, ненормален шум на вентилатора, ненормално греене на лаптопа и всичко друго, което не сте виждали до момента. Обадете ни се и ние ще ви помогнем със съвет. Но трябва да знаете, че тези неща са ваша грижа и отговорност! Нашата грижа е в този един месец гаранция.
ОБЩИ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ: Гаранционният срок за всички сервизни дейности и услуги, предлагани от фирма „Торин Къмпани” ООД е 1 месец. Гаранционното обслужване е безплатно и се извършва във офиса на фирма „Торин Къмпани“ ООД, като транспортните разходи са за сметка на клиента. Гаранционнотo обслужване покрива отстраняването на дефекта, който е указан в издадената към момента на ремонта гаранционна карта. Ако дефектът, обект на рекламация, е невъзможно да бъде отстранен, се възстановяват парите за ремонта като се приспада цената на консумативите по работата. При изрично желание на клиента да не се извършва повторно отстраняване на дефекта се пристъпва направо към възстановяване на парите. Ако след направена рекламация е извършен повторен успешен ремонт, се издава нова гаранционна карта за нов гаранционен срок от 1 месец. Гаранцията отпада в случаите на лош транспорт, механични повреди, заливане с течности, опит за ремонт от страна на клиента и в случаи когато неправилната употреба на устройството е довело до цялостното му увреждане. Фирма „Торин Къмпани” ООД не носи отговорност за дефекти и проблеми, различни от този в гаранционната карта. При възможност за отстраняване на новия проблем ние ви предлагаме отстраняване му срещу заплащане.